Jak se směny vytváří?

Do 10. dne v měsíci si zaměstnanci určí termíny dovolených (D) na další měsíc a specifikují si dny, kdy by si přáli nebýt v práci. (N)
Pro DPP není určený počet “N”
Pro HPP platí maximální počet 8x “N” ( 1x “N” = jedna osmihodinová směna. Pro celý volný den je tedy třeba vyčerpat 2x “N”)
Do 20. dne v měsíci se následně na směnách pracuje a 25. dne mají směny po dalších drobných úpravách svou finální podobu.

DÉLKA A ROZLOŽENÍ SMĚN

Otvírací doba Vnitroblocku je od 9:00 do 22:00.
Pro zaměstnance pak platí nástup na ranní směnu od 8:20 a opdolední směnu od 15:20. Večerní směna pak končí ve 23:00
Setkáš se s těmito druhy směn:  

RANNÍ :
ODPOLEDNÍ :

SUPPORTOVÁ :
CELODENNÍ :

8:20-15:30
15:20-23:00

11:00 - 20:00 (o víkendu od 10:00 do 20:00)
8:20-23:00

Ze směny nelze odejít v případně, že není řádně předaná či ukončená pozice a vedoucí směny mu nedovolí odejít.

DRUHY POZIC

I přes to, že se snažíme, aby byly konkrétní pozice jasně definované a každý zaměstnanec měl standardně přiřazenou svou pozici,
je samozřejmě třeba počítat s tím, že se pozice můžou dle situace proměnit, a to jak v rámci jednotlivých směn, tak i v průběhu dne.
O tvé konkrétní pozici tedy rozhoduje vedoucí směny.

KASA / POKLADNÍ

BARISTA

BARMAN

ČÍŠNÍK / SERVÍRKA

Primárními povinostmi pokladního je odbavování objednávek pro samoobslužnou část kavárny. Vyřizování objednávek pak probíhá jak osobně, tak přes Qerkovouvou aplikaci.
Dále má na starosti výdej dezertů a celý vizuál vitríny, kdy pokladní dbá pokynů šefcukráře.

Hlavní náplní je příprava kávových nápojů a zajištění správného fungování kávových technoligií. V případě volenějších chvil pomáhá barmanovi s přípravou nápojů.
S případnými dotazy ohledně kávy s ní spojedné technologie se obracej na našeho pražiče Michala Fialu.

Barman má na starosti přípravu alkoholických i nealkoholických nápojů a přípravu domácích sirupů i garniche.
Případné změny v barové nabídce, zajištuje manažer provozu Rudolf Škalda.

Dle počtu kolegů má číšník nebo servírka na starosti určitou část provozu, ve které objednává hosty, zanáší objednávky a také kasíruje a debarasuje.
Debaras pak probíhá i v samoobslužných prostorech.
Support je k dispozici ostatním pozicím v případě potřebné pomoci.

Každá pracovní pozice má svůj checklist, který ti bude nápomocný jak pro otevírání, tak pro zavírání pozice.
Po vyplnění checklistu, se kterým tě blíže seznámí manažer provozu, se checklisty fotí a posílají do whatsappové skupiny pro další případnou kontrolu vedoucích nebo managementu.

pauzy

Konkrétní časy pauz nejsou jasně definovány a vždy záleží na rozhodnutí vedoucího směny.
Časy jsou tedy pouze orientační.     

      
Dopolední :

Kasa :
Kávovar :
Vedoucí mezi :
Bar :
Plac 1 :
Plac 2 :
Support :

11:00 - 11:30
11:30 - 12:00
12:00-14:00
14:00-14:30
14:30-15:00
15:00-15:30
15:30-16:00

Odpolední : Směny jsou vybírány jen v případě, že to situace provozu dovoluje. V tom případě je nutné řídit se pokyny vedoucího směny.